היה לי קצת זמן לחטט באלבומים מהשנים הקודמות ונתקלתי בכמה תמונות מהאירוע המקסים הזה שעשיתי לפני יותר משנה. בשנים האחרונות לא היה סיכוי שיהיה לי זמן להעלות זכרונות בתקופה הזו של השנה, אז יש גם יתרונות בכל הבלאגן זה.

האמת שחאן ארץ המרדפים הוא אחד המקומות האהובים עליי. בחיי, תראו לי עוד מדינה שב15 דקות נסיעה מהבירה שלי מגיעים לחאן מקסים באמצע המדבר. החאן נמצא בתוך עמק קטן ומוקף בהרים מסביב, פשוט מקום שקט ומקסים לברוח אליו כשרוצים להוריד קצת קצב.

חאן ארץ המרדפים
חאן ארץ המרדפים

הפעם הגענו לחאן לא בשביל לנפוש אלא בשביל לעבוד, משפחה מקסימה שבאה לארץ לחופשה מארצות הברית הזמינה ארוחת ערב מיוחדת. הם התמקמו באוהל הממוזג של החאן (כן, יש פה דבר כזה!) ואנחנו מיקמנו את הגריל בחוץ והדלקנו את האש.

.הרכבתי להם תפריט מיוחד של 15! מנות אישיות, דברים שלא יוצא להכין כל יום, אבל כיף שיש הזדמנות

אני מוסיף פה תמונה של התפריט בשביל שתוכלו גם להתרשם...

תפריט - חאן ארץ המרדפים

כמו שאתם רואים ניסיתי ללכת על שילוב, מצד אחד לעשות תפריט שכולל אוכל ומוצרים ישראליים ושמתאימים לחאן ולכל הסיביבה המדברית, אבל מצד שני לתת גם לאורחים כמה דברים שהם מכירים מהבית.

מבשלים בחאן
קבב לבנוני על עגבניות ופלפלים שרופים

מה שבאמת כיף בלבשל בחאן זה שלמרות שאתה מגיע בשביל לארח ולבשל בעצמך תמיד יש שם מישהו מהצוות שדואג גם לך, ככה שישר כשהגענו קיבלנו קפה שחור שחומם מעל המדורה הקטנה שם, וכל היום היה מישהו ילדנו לעזור לנו לאלתר כל מה שרק נצטרך.

עוגת שוקולד
עריכת שולחן בחאן

קטגוריות: אירועים

אין תגובות

השאר תגובה...